Jak se stát dobrým facilitátorem
Facilitátor neboli odborník na vedení diskuse má za úkol řídit průběh diskuse tak, aby příslušná skupina lidí dokázala…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Facilitátor neboli odborník na vedení diskuse má za úkol řídit průběh diskuse tak, aby příslušná skupina lidí dokázala…
„Manage up“ neboli řídit směrem nahoru znamená převzít iniciativu za budování vztahů s nadřízenými. Není to přitom tak obtí…
„Zkrácené úvazky jsou in,“ píše server Finance.cz. Předkládá nejnovější statistiku práce na zkrácené &…
Mnoho již bylo napsáno o tom, co dělat pro angažovanost zaměstnanců. Zaměřme se nyní proto na to, co nedělat. S šesti „ne“ pro každého manažera, který…
Nejvýkonnější zaměstnanci většinou odcházejí od svých zaměstnavatelů ze tří základních příčin. Chybí jim 1)…
V kariéře děláme dobré a špatné chyby. Dobré jsou ty, které nám přinášejí určité poučení a už je neopakujeme.…
Rostoucí složitost dnešní pracovní síly, nové technologie, ekonomický tlak a snaha více propojit strategii řízení lidských…
Propouštět je těžké, ještě těžší je však být propouštěn. Personalisté by proto neměli propouštěným jejich situaci je&…
Skype je dnes běžným komunikačním nástrojem pro porady nebo koučovací sezení, nemohou-li se účastníci setkat osobně. Videohovory však maj&…
Někteří zaměstnanci si myslí, že jejich nadřízení vědí všechno, a proto je bombardují dotazy na téměř každý svůj krok. Stejně nefunkčn&…
Mezinárodní federace koučů (ICF) zveřejnila výsledky průlomové studie o globálním stavu koučování s názvem ICF Global Coaching Study, kterou pro ni připravila společnost PricewaterhouseCoopers (PwC).…
„Jestliže chcete dosáhnout všeho, čeho můžete dosáhnout, a soustředit se na těch několik úkolů, které znamenají největší přínos pro…
Každý lídr by měl ovládat řeč svého těla. Přečtěte si deset neverbálních doporučení Americké manažerské asociace pro silné l&…
Sociální média rychle pronikají i do interní komunikace ve firmách. Organizace si od nich vedle efektivnější spolupráce slibují…
Řada firem stále bojuje s dlouhými nudnými poradami, které nejsou ve výsledku přínosné ani pro organizace ani pro účastníky. Zejmé…