Jak se vyhnout špatnému náboru
Přijmout správného zaměstnance může být velmi časově i psychicky náročné. V ideálním případě se vám podaří najít perfektn&…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Přijmout správného zaměstnance může být velmi časově i psychicky náročné. V ideálním případě se vám podaří najít perfektn&…
V současné éře metrosexuálů již pravděpodobně nestačí učesat si před pracovním pohovorem vlasy a vyčistit boty. Podle nedávného průzkumu proveden&…
Sebedůvěra je prvním krokem k úspěchu. Bez toho, že si budeme věřit, můžeme dosahovat dílčích úspěchů, dlouhodobý a udržitelný úspěch vš…
Při řízení zaměstnanců často platí, že ty nejjednodušší strategie jsou také těmi nejefektivnějšími. Psychologové potvrzují, že lidé v sobě mají hluboce zakořeněnou potřebu cítit se schopní a hodnotní.…
Vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka patří mezi základní předpoklady úspěšného fungování…
Ekonomická krize změnila podobu práce mnoha lidí, i když jsou stále zaměstnáni. Řada programů, které původně sloužily ke snížení nákladů,…
Zaměstnavatelskou značku lze definovat jako úroveň atraktivity organizace pro průměrného uchazeče o zaměstnání. Zkuste se zeptat například pěti lidí ve sv&…
Život kancelářských pracovníků je v mnoha ohledech nezdravý. Nejde přitom jen o to, že celý den sedí. Potýkají se také se stresem,…
Oddělení HR nedostatečně využívají rostoucí popularity sociálních médií jakožto komunikačního nástroje. Ukázal to alespoň…
Přibývá lidí, kteří začínají podnikat ve starším věku. Vedle ekonomické krize a s ní souvisejících změn v plá…
Základem úspěšného reklamního e-mailu je předpoklad, že se vaše zpráva bude správně zobrazovat ve všech nejčastěji používan&…
Lidé se většinou snaží budovat své životy tak, aby byly bezpečné a jisté, život je však sám o sobě přirozeně riskantní. Riziku se zcela…
Většina britských zaměstnanců se domnívá, že služby outplacementu by měly být povinnou součástí veškerých programů zaměřených na…
Pan Nepříjemný může být váš šéf, zákazník nebo kolega. S takovými lidmi nemusíme chtít jednat, mnohdy se tomu v&…
Stejně tak, jako se firmy snaží průběžně přepracovávat a zdokonalovat hodnotové přísliby svých produktů, by měli i manažeři vyhodnocovat a pracovat na zlepš…