7 předpokladů zdravého týmu
Výzkumy ukazují, že mezi nejčastější překážky úspěšných týmů patří špatné vůdcovství. Co by tedy vůdcov&…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Výzkumy ukazují, že mezi nejčastější překážky úspěšných týmů patří špatné vůdcovství. Co by tedy vůdcov&…
E-mail nepatří mezi komunikační nástroje, které by v dohledné době čekalo nahrazení jinou technologií. Vyplatí se proto připomenout si zá…
Mnozí kancelářští pracovníci sní o možnosti práce z domova. Představují si, že by se tak zbavili nepříjemných šéfů,…
Profesionálové z oboru e-mailového marketingu se často potýkají s problémem, jak náplň své práce jednoduše vysvětlit okolí.…
Mnoho lidí, nevyjímaje ty úspěšné, má problémy s žádostí o pomoc. Zejména vůdce ve vyšších funkcích…
Výběr externího trenéra pro firmu není jednoduchá záležitost. Existuje velké množství schopných školitelů, ne každý je v&…
Kniha s názvem "The Trouble with HR: An Insider's Guide to Finding and Keeping the Best People" amerických autorů Johnnyho C. Taylora a Garyho M. Sterna popisuje mimo jiné kvality…
Smysluplné pobídky mají mnohem větší hodnotu než peníze, které do nich firmy vkládají. Co ale dělá zaměstnanecké incentivy…
V evropských organizacích sílí obavy z psychosociálních rizik, jako je stres, násilí nebo obtěžování. Ukazují to vý…
Zaměstnanci pracující na částečné úvazky tvoří důležitou část pracovní síly v řadě firem, ne všechny si však umějí…
Firmy zbytečně poškozují svou pověst, když prodávají výjimečné výrobky či služby, ale již nedokáží poskytovat stejně kvalitní z&…
Efektivní komunikace není jednoduchá záležitost. Do cesty se jí staví překážky v nejrůznějších formách. Často si vůbec…
Výsledky studie britské Bristol University pravděpodobně nepotěší zástupy zaměstnanců závislých na denním přísunu kávy. Vypl&…
Existuje řada fyzických překážek v učení, které si můžeme vytvářet i nevědomě. Studijní prostředí by přitom mělo být co nejpříjemněj&…
Blížící se mistrovství světa ve fotbale probudilo pragmatický přístup britských zaměstnavatelů k pracovní době a přítomnosti zaměstnanců…