Evropské firmy příliš nevěří svým plánům odměn pro obchodníky

Vytisknout

Téměř polovina evropských zaměstnavatelů považuje své pobídkové plány pro obchodníky za neefektivní nebo si není jistá jejich efektivitou. Ukázal to nedávný výzkum společnosti Hewitt Associates s názvem European Sales Compensation Survey, který oslovil 138 organizací v 15 evropských zemích. Pouze 30 % firem přitom v první polovině roku 2009 provedlo v těchto plánech nějaké změny. Podle konzultanta Roberta Millera firmy vyčkávají, než přistoupí k výraznějším restrukturalizacím pobídkových…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace