Generační rozdíly se projevují v komunikaci a odměňování

Pro řízení generačních rozdílů na pracovištích jsou klíčové různé komunikační styly a  přístupy k odměňování. Ukázal to mezinárodní výzkum společnosti Kelly Services, který se zaměřil na tři věkové skupiny: Generaci Y (18 - 29 let), Generaci X (30 - 47 let) a tzv. Baby boomers (48 - 65 let). Dotazoval se téměř 100 000 respondentů z 34 zemí včetně České republiky.

Pokud jde o komunikaci, Generace Y stále častěji využívá instant messaging, stejně jako všechny ostatní skupiny však celkově preferuje komunikaci přímou. V případě odměn a benefitů pak Generace Y upřednostňuje tradiční finanční příspěvek. Generace X a Baby boomers dávají přednost nefinančním příspěvkům, jako jsou například profesní tréninky či pracovní volno.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny