Interní komunikace: 4 kroky k větší angažovanosti zaměstnanců

Vytisknout

Máte vysokou fluktuaci a vysokou míru absencí. Vaši lidé působí dojmem, že nemají žádné ambice a vám se nedaří je motivovat. Požádáte-li své zaměstnance, aby popsali vaši firemní kulturu a hodnoty, nenajdou se dva lidé, kteří by napsali totéž. Když byste se zeptali rodin a přátel svých zaměstnanců, zda by doporučili vaše produkty, s největší pravděpodobností by odpověděli ne. Pokud situace ve vaší firmě odpovídá alespoň dvěma těmto tvrzením, pak potřebujete zapracovat na angažovanosti…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace