Nenákladné principy ocenění, které fungují

Autor článku je přesvědčen, že většina důležitých věcí, které manažeři mohou udělat pro rozvoj a udržení motivovaných zaměstnanců nemusí stát mnoho prostředků a jsou spíše otázkou správného fungování denních interakcí mezi manažery a zaměstnanci.

- Zajímavá práce. Každý by měl mít alespoň z části zajímavou práci. Některé úkony mohou být velmi nudné, ale můžete přidělit alespoň jeden projekt nebo položku, která bude pro zaměstance stimulující. Čas strávený mimo rutinní práci s největší pravděpodobností bude více než nahrazen zvýšenou produktivitou.

- Informace. Zaměstnanci chtějí stále častěji vědět, jak si vedou a jak je na tom firma. Sdělujte jim, jakým způsobem firma vydělává a kam prostředky investuje. Přinejmenším část komunikačních kanálů by měla přímo zahrnovat vedení.

- Zapojení zaměstnanců. Zapojení zaměstnanců do rozhodování, která ovlivňují i je samotné je praktická a uctivá praktika. Lidé, kteří jsou zákazníkovi nebo problému nejblíže mívají dobré tipy na zlepšení situace.

- Nezávislost. Většina zkušených zaměstnanců si cení prostoru pro vlastní iniciativu a každý zaměstnanec ocení při práci flexibilitu.

- Zvýšená viditelnost a příležitost. Každý ocení manažera, který dokáže ocenit přínos. Příležitosti pro sdílení úspěchu zaměstnanců v organizaci jsou téměř neomezené. Poskytování nových příležitostí k výkonům, učení a růstu jako forma uznání a díků je pro většinu zaměstnanců velmi motivující.

Pod všemi těmito technikami je základní předpoklad úspěchu důvěra, respekt a upřímný zájem o zaměstnance.

-av-
Zdroj: The Business Journals - novinky z oblasti podnikání a obchodu z jednotlivých regionů USA
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Business Journals