Vodafone vylaďuje flexibilní benefity

Mobilní operátor Vodafone se v současné době soustředí na interní komunikaci a angažovanost zaměstnanců ve snaze o zlepšení jejich zkušeností s nabídkou flexibilních benefitů. Letošní průzkum mezi zaměstnanci totiž ukázal, že ne všichni mají dostatečné povědomí o možnostech této firemní nabídky. Na největší evropské konferenci věnované odměňování Employee Benefits Live v Londýně to uvedla britská manažerka odměňování ve Vodafonu Alissa Davisová.

Schéma flexibilních benefitů bylo ve Vodafonu spuštěno v roce 2007. Od té doby prošlo několika změnami, aby zaměstnancům nabízelo co nejaktuálnější a nejrelevantnější možnosti. Zpětná vazba z letošního zaměstnaneckého výzkumu pomohla k vytvoření jednodušších webových stránek s nabídkou benefitů. Vznikly také odlišné strategie komunikace pro jednotlivé skupiny zaměstnanců. Informační plakáty na pracovištích jsou například nově opatřeny QR kódy, což má pomoci hlavně zaměstnancům na prodejnách, kteří nemusejí mít vždy přístup k počítači.

Optimalizace zkušeností zaměstnanců s výběrem benefitů je podle Davisové pro Vodafone klíčová. „Musíme se ujistit, že děláme pro skupiny našich zaměstnanců to správné a nenabízíme flexibilní benefity jen proto, že bychom měli,“ citoval Alissu Davisovou server employeebenefits.co.uk.

-kk-

Zdroj: Employee Benefits - britský portál věnovaný zaměstnaneckým výhodám
Zobrazit přehled článků ze zdroje Employee Benefits