Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku

Vytisknout

Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat nové zaměstnance, ale i udržet ty stávající a zvyšovat jejich produktivitu. V dnešní době sociálních sítí se již dávno netýká jen toho, co o sobě firma říká veřejnosti, ale především toho, co o firmě říkají její zaměstnanci. Budovat silnější pozici zaměstnavatelské značky je proto stejně zásadní jako tradiční budování obchodních značek směrem k zákazníkům. Stejně jako v případě tradičního brand buildingu je i při…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace