Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky

Vytisknout

Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však neznamená, že by byly stejné. Naopak se dost podstatně liší. Upozornil na to server glassdoor.com, který také popsal hlavní rozdíly mezi spotřebitelskými a zaměstnavatelskými značkami. První rozdíl je zřejmý i pro laika zatímco hodnotová nabídka spotřebitelské značky se týká nabídky výrobků a služeb zákazníkům, u zaměstnavatelské značky jde o to, co firma může nabídnout zaměstnancům. Mnohé…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace