Co by měl vědět uchazeč o práci ve vedení firmy

Schopnost vést pohovor se vždy vysoce cení, a tím spíše při výběru lidí pro vedoucí pozici. Uchazeči o místo manažera pak nestačí pouze odborná zdatnost v řízení procesů a lidí, nýbrž musí také prokázat zkušenost a vizi úspěchu. Zde je několik tipů, jak při takovémto pohovoru vzbudit dobrý dojem:

- Uvědomte si, že na výběru zaměstnanců se určitou měrou podílejí všichni lidé, s nimiž se v průběhu přijímacího řízení setkáte.
- Tazatelé budou věnovat velkou pozornost vašemu vztahu k ostatním zaměstnancům firmy.
- Čím více toho o organizaci víte, tím větší hloubku budou mít vaše odpovědi.
- Zaměřte své odpovědi na jedinečné potřeby dané organizace a předložte své návrhy na podporu jejího růstu.

**Datum vydání: I/2002**
Zdroj: HumanResources.com - kanadský portál pro zaměstnance i zaměstnavatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje HumanResources.com