Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (1/2)

Co je to vlastně ta značka zaměstnavatele, o které se stále více mluví v souvislosti s aktuální nízkou mírou nezaměstnanosti a nedostatkem pracovních sil?

Jednoduše řečeno je to to, co si lidé o firmě myslí jako o zaměstnavateli. Nejde přitom jen o stávající zaměstnance, ale také o ty potenciální z řad veřejnosti.

Slovníkem personálního marketingu to znamená potřebu budovat dobré jméno firmy ve vztahu k zaměstnancům i veřejnému dění a mínění za účelem získání konkurenční výhody pro nábor a udržení zaměstnanců.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (1/2)

Aktuální

Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (2/2)