Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (2/2)

Vytisknout

V první části článku jsme si vysvětlili, že značka zaměstnavatele je to, co si o vás jako o zaměstnavateli myslí stávající a potenciální zaměstnanci.

Budování dobrého jména firmy ve vztahu k zaměstnancům i veřejnému dění znamená možnost získat výraznou konkurenční výhodu pro nábor a udržení zaměstnanců.

Prvních pět pravidel tzv. employer brandingu jsme si už představili. Nyní se zaměříme na druhou pětici.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace