Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, že značka zaměstnavatele je to, co si o vás jako o zaměstnavateli myslí stávající a potenciální zaměstnanci.

Budování dobrého jména firmy ve vztahu k zaměstnancům i veřejnému dění znamená možnost získat výraznou konkurenční výhodu pro nábor a udržení zaměstnanců.

Prvních pět pravidel tzv. employer brandingu jsme si už představili. Nyní se zaměříme na druhou pětici.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (1/2)

Aktuální

Desatero úspěšné značky zaměstnavatele (2/2)