Facebook si vybírá zaměstnance podle způsobu uvažování

Facebook je světový fenomén. Patří k nejúspěšnějším firmám a také nejžádanějším zaměstnavatelům. Běžně se objevuje na předních příčkách nejrůznějších žebříčků zaměstnavatelů, pro které by lidé chtěli pracovat, kdyby si mohli vybrat.

I aktivní zájem uchazečů o práci ve Facebooku je obrovský, a proto většina zájemců nemá šanci uspět. Co tedy musejí splňovat ti, kteří uspějí?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.