Jak předcházet negativní publicitě firmy na internetu

Nejen zákazníci, ale i zaměstnanci se dnes běžně vyjadřují ke svým zkušenostem s firmami na internetu. Výjimkou nejsou ani webové stránky, které se na sdílení informací zaměstnanců či uchazečů o zaměstnání o zaměstnavatelích přímo specializují. Zaměstnavatelé tak chtě nechtě musejí čelit negativním hodnocením a aktivně se snažit o zlepšování své online pověsti.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.