Je vaše stránka s nabídkou volných míst zastaralá?

Internet se vyvíjí obrovskou rychlostí. Pokud je tedy vaše webová stránka s nabídkou volných pracovních míst starší než pět let, na uchazeče o práci svým vzhledem působí, jako by vznikla v pravěku. Nejde však pouze o vzhled. Stránky s nabídkou práce se i svým obsahem rychle posouvají od zacílení na propagaci firemních produktů k zacílení na člověka. Měly by být vytvářeny tak, aby dokázaly přilákat ty nejlepší talenty. Podle serveru ERE.net to vyžaduje osm následujících kroků:

1. Ukažte úspěchy firmy

Na hlavní stránce webu s nabídkou vašich volných míst by mělo být viditelně zmíněno, jakých ocenění vaše firma dosáhla jako zaměstnavatel. Pokud jste například byli Zaměstnavatelem roku, pochlubte se.

2. Neskrývejte kontakty

Na každé stránce vašeho webu s nabídkou volných míst by měl být jasně viditelný odkaz na kontaktní informace. Zde by měli zájemci najít i možnost vložit svůj životopis.

3. Přidejte fotografie usmívajících se zaměstnanců

Najměte si profesionála, který vyfotografuje vaše lidi při práci a na různých firemních akcích. Fotografie skutečných lidí pracujících ve vaší firmě vás v očích uchazečů o práci zlidští. Většina zaměstnanců navíc bude ráda, že vás může reprezentovat na webových stránkách.

4. Mluvte jasně

Stránka s nabídkou volných míst by neměla obsahovat žádné výrazy či zkratky, které sice používáte interně, ale ostatní lidé jim nerozumějí. Požádejte někoho, kdo pro vás nepracuje, aby si vaše stránky přečetl a upozornil vás na výrazy, kterým nerozumí.

5. Prodejte důvody, proč pracovat právě pro vás

Vytvořte stránku nebo sekci, kterou nazvete „Proč pro nás pracovat“. Využijte tento prostor k propagaci vašich skvělých zaměstnanců, příjemného pracovního prostředí, nadstandardních odměn, možností odborného a kariérního růstu atd. Nemáte důvod tajit, co nabízíte svým zaměstnancům.

6. Investujte do profesionálního zpracování stránek

Nešetřete na designu. Najděte si profesionála, který vám poradí s výběrem vhodné platformy a navrhne profesionální vzhled vašich stránek.

7. Kontrolujte aktuálnost informací

Zajistěte, aby za aktualizaci vaší stránky s nabídkou volných pozic odpovídala konkrétní osoba. Ta by měla kontrolovat obsah minimálně jednou měsíčně, aby nedocházelo k tomu, že budete nabízet již obsazené pozice.

8. Kontrolujte pravopis a gramatiku

Pokud mezi vašimi zaměstnanci není jazykově nadaný jedinec, který by kontroloval, co zveřejňujete, najděte si korektora na internetu. Překlepy a hrubky vás rozhodně dobře propagovat nebudou.

-kk-

Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net