Klíčové ukazatele náboru, které má smysl měřit

Vytisknout

Nejúspěšnější firmy světa vynikají vysokou mírou inovací. Aby však mohly být inovativní, dosahovat vysokých zisků a lákat zástupy zájemců o zaměstnání, musejí mít dobré náborové strategie.

Čím se od nich můžete inspirovat, pokud i vy chcete získávat ty nejlepší talenty, díky nimž budete mnohem inovativnější než dosud?

Zapomeňte na tradiční náborové techniky založené na intuici a postupech, které se osvědčily v minulosti.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace