Lekce marketingového myšlení pro personalisty

Personalisté a marketéři dnes mají společné bitevní pole, jímž je internet a sociální sítě. Mnohem více než dosud je proto personalistům doporučováno, aby se naučili uvažovat jako specialisté marketingu. Co to ale přesně znamená?

V první řadě je to přístup k talentům jako k zákazníkům. Stejně jako firmy bojují s konkurencí o zákazníky, by měly bojovat i o talenty. HR však ve srovnání s marketingem v tomto směru stále zaostává. Získat ty nejlepší zaměstnance může přitom být pro firmu stejně zásadní jako získat ty nejlepší zákazníky.

Dnes se proto zkusíme podívat na svět HR očima marketingu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.