Manažeři a náboráři se nemusejí nesnášet

Vytisknout

Spolupráce náborářů a manažerů, kteří do svých týmů potřebují nové lidi, nebývá vždy jednoduchá. Jelikož však je tato spolupráce zásadní pro konečný výsledek náboru, měla by být transparentní a bez zbytečných překážek.

Problémy často způsobuje nejasné vymezení rolí a nedostatečné sdílení informací. Výjimkou není ani situace, kdy jedna či dokonce obě strany nevidí ve špatné spolupráci žádný problém.

Manažeři si nejčastěji stěžují, že proces náboru je příliš dlouhý a složitý. Kvantita ani kvalita kandidátů pro ně často není dostatečná. Nechápou, proč jim náboráři prezentují potenciální zaměstnance, kteří nejsou vhodnými uchazeči, protože nesplňují požadavky daných pracovních rolí nebo mají příliš vysoké finanční nároky. Rozčiluje je, když uchazeči místo náborářů, píší telefonují a píší e-maily přímo jim.

Náboráře vedle toho frustruje, že manažeři nechápou posloupnost a důležitost jednotlivých kroků, které nábor vyžaduje. Patří sem například pravidla hodnocení kandidátů na základě jednotných měřítek, ale i související administrativa.

Jak tedy ven z tohoto začarovaného kruhu?




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace