Mít stánek na pracovním veletrhu nestačí

Pracovní veletrhy patří k tradičním způsobům, jak oslovit potenciální zaměstnance především z řad studentů a absolventů, ale i odborníků, kteří aktivně hledají nové příležitosti. Ani pravidelná účast na veletrzích však ještě neznamená, že firma dokáže těchto příležitostí dostatečně využít.

Pravděpodobně jste se již na pracovním veletrhu setkali se zájemci o práci, kteří neměli nejmenší tušení, co vaše firma dělá. V duchu jste se jistě ptali, proč se předem nepřipravili a nevytipovali si zaměstnavatele, kteří je nejvíce zajímají. Spíše byste se však měli ptát, proč vás neznají.

Odpověď je jednoduchá – nedokázali jste je zaujmout – předem ani na samotném veletrhu. Pokud chcete vyniknout mezi desítkami dalších zaměstnavatelů, musíte si připravit něco skutečně nezapomenutelného.

Máte dva hlavní úkoly: přilákat pozornost a zajistit, aby představa práce pro vaši společnost byla pro účastníky příjemná a lákavá. Jak konkrétně byste to měli udělat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.