Náborář by měl být dobrý marketér

Každý náborář, který chce pro svého zaměstnavatele získat nejlepší talenty, by měl umět uvažovat jako marketingový specialista. Náborář i marketér totiž mají stejný cíl – přesvědčit ostatní, aby investovali do určitého produktu. Jakmile tedy pochopíte, že vaším produktem je zaměstnavatelská značka vaší firmy a uchazeči o zaměstnání jsou vaši spotřebitelé, můžete na tom postavit svou strategii. Jak začít v náboru uvažovat jako marketér shrnul server Careerbuilder.com:

1. Při vytváření své nabídky myslete na zákazníky

Měli byste vědět, jak a proč vaši kandidáti hledají práci a co očekávají od budoucího zaměstnavatele.

2. Využijte nová média

Sociální sítě, mobilní web nebo online video patří k moderním komunikačním kanálům, jejichž prostřednictvím hledá práci stále více lidí.

3. Snažte se působit na city

Chcete-li si získat důvěru a loajalitu, snažte se budovat s uchazeči emocionální pouta. Ideální je k tomu například online video.

4. Umožněte svým zákazníkům, aby si nabízený produkt nejprve vyzkoušeli

Zde opět může pomoci online video, na kterém uchazeči uvidí potenciální prcovní prostředí, vedení firmy apod.

5. Co nejvíce usnadněte rozhodnutí o koupi

Uživatelé internetu jsou dnes zvyklí nakupovat jedním kliknutím. Stejně tak i možnost přihlásit se do vašeho výběrového řízení či odeslat životopis by pro ně měla být co nejjednodušší.

-kk-

Zdroj: CareerBuilder - největší americký portál s nabídkami zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje CareerBuilder