Náborová věda III. - Jak překonat vzdor uchazeče

Vytisknout

Kvalitní aktivní i pasivní uchazeči o zaměstnání mají vždy větší počet možností. Je tedy třeba věnovat jejich přesvědčování, aby přijali nabízenou pozici větší úsilí. Náborář musí na každém kroku očekávat nedůvěru a odolnost takových uchazečů. Zpočátku nemusí ani reagovat na telefonáty, natož odpovídat na otázky. Uchazeči často odmítnou zaměstnání, aniž by měli dostatek informací. Náborář by je proto měl upozornit na to, aby se nerozhodovali ukvapeně. Někdy se uchazeči také přímo vyjádří, že…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace