Několik tipů, jak zorganizovat první pracovní den nového zaměstnance

První den, kdy nový pracovník nastoupí do nového zaměstnání, je potřeba zařídit nejenom spoustu formalit, ale daného pracovníka i seznámit s pracovním prostředí a jeho novými kolegy. V tomto článku si ukážeme, co vše je potřeba pracovníkovi zajistit během prvního dne jeho nástupu do práce a jak by tento den měl vypadat. Zaměříme se pouze na neformální náležitosti a věci jako podpis smlouvy nebo řešení daňových formulářů pro tentokrát vynecháme.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.