Riziko podvědomé zaujatosti a stereotypního vnímání při náboru

I přes veškerou dobrou vůli, kterou náboroví specialisté při výběru vhodných kandidátů mají, jsou i oni pouze lidé a podvědomě se nechávají ovlivňovat vzhledem kandidátů nebo stereotypy, které si s jednotlivými typy lidí díky jejich vzhledu či zázemí automaticky propojují. Jaké jsou nejčastější typy nevědomé zaujatosti personalistů při náboru a jak jí předcházet?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace