Strategie pro efektivní on-line nábor

Nábor není nic jiného než cvičení v přesvědčování. Jeho cílem je prodat zaměstnavatele kvalitnímu uchazeči o práci. Abyste dokázali svého zaměstnavatele prodat těm nejlepším uchazečům, je třeba znát dvě věci:

- Nejprve je třeba pochopit, že ti nejlepší mají vždycky více voleb.
- Zadruhé je třeba vědět i to, že chtějí znát detailní informace o tom, co kupují.

Článek doporučuje zvítězit nad konkurencí a získat nejkvalitnější zaměstnance pomocí on-line prezentace.

- Působivé nabídky zaměstnání. Kvalitní uchazeče o zaměstnání nepřiláká třířádkový inzerát plný byrokratického jazyka. Běžný portál s nabídkami zaměstnání vám umožní napsat až 1 400 slov. Važte každého slova a dobře jich využijte.
- Obsáhlé stránky. Nejlepší uchazeči nenavštěvují portály s nabídkami zaměstnání, aby hledali práci. Chtějí se seznámit s potenciálními zaměstnavateli – jejich kulturou, hodnotami, cíli a možnostmi rozvoje kariéry.
- Konverzace.  Kvalitní uchazeč o zaměstnání nesnáší samomluvu. Preferují dialog. V nabídkách zaměstnán byste k nim proto měli mluvit.
- Kontinuita. Kvalitní uchazeč také chce, abyste o něho usilovali. Chce, abyste k němu v průběhu náboru i po přijetí přistupovali s patřičnou péčí.
- Komentáře. Kvalitní zákazníci nesoudí produkt pouze na základě svých pozorování. Zajímají se o názory ostatních. A ty by u vašich on-line nabídek zaměstnání neměly chybět.


-kk-
Zdroj: Recruiter's Network - americký portál a online komunita pro náboráře
Zobrazit přehled článků ze zdroje Recruiter's Network