Tipy pro firemní stránky s nabídkou pracovních pozic pro rok 2014

Ilustrační snímek

Jak optimalizovat vaše firemní stránky s nabídkou pracovních pozic tak, aby se objevovaly na předních příčkách vyhledávání pomocí vyhledávače Google? Touto otázkou se zabýval SEO specialita Larry Engel ve svém článku pro server ERE.net s názvem „SEO v roce 2014: Jak udělat z vaší kariérní stránky švýcarský nůž pro uchazeče o práci“. Připomíná, že Google neustále mění algoritmus vyhledávání a náboráři by s těmito změnami měli udržet krok.

5 nástrojů pro vaše stránky s nabídkou pracovních pozic

1. Užitečné informace

Obsah vašich stránek pro uchazeče o práci musí být přínosný a živý. Znamená to potřebu pravidelně jej obměňovat. Sledujte, co potenciální uchazeči o vaše pozice sdílejí na internetu. Založte editorial, v němž budete pravidelně komentovat dění v oboru.

2. Odpovědi na otázky uchazečů

Zjistěte, na co se uchazeči o práci u vás nejčastěji ptají a zaměřte obsah vašich stránek na tyto otázky. Sledujte sociální sítě a pište o tom, co vidíte, že potenciální uchazeče zajímá.

3. Užitečné odkazy

Dávejte si pozor, aby mezi články, radami a odpověďmi na otázky na vašich stránkách nechyběly odkazy na konkrétní pracovní pozice a možnost rovnou se na ně přihlásit. Prolinkujte všechny stránky tak, aby je návštěvník mohl vnímat jako užitečný zdroj informací, na který se bude vracet. Pokud nenajde odkaz na to, co jej zajímá, už se nevrátí.

4. Interakce

Dnešním uživatelům internetu již nestačí jen něco si přečíst. Chtějí navazovat vztahy v rámci určitých komunit, komunikovat pokud možno v reálném čase. Propojte proto firemní stránky s nabídkou pozic s firemními účty na LinkedInu, Twitteru, Facebooku, YouTube apod. Zřiďte blog či redakční sloupek, v němž budete pravidelně komunikovat se čtenáři. Neměli by vidět, že vás poslední příspěvek je několik měsíců nebo dokonce let starý.

5. Komunikace v reálném čase

Zejména firmy, které hledají úzce specializované odborníky, by neměly promarnit příležitost, kdy potenciální zaměstnanec hledaných kvalit navštíví jejich web. Pomoci mohou nástroje pro komunikaci v reálném čase – instant messaging, live chat apod. Zájemce položí otázku a náborář mu vzápětí odpoví - to je ideální případ.

-kk-

Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net