Výhody a nevýhody náboru externistů pracujících na dálku

Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s externími pracovníky, kteří fungují na dálku. A nemusí se nutně jednat pouze o softwarové služby. Dnes již může na dálku pracovat i pracovník zákaznického servisu, obchodník nebo účetní. A to proto, že moderní nástroje umožňují kvalitní komunikaci na dálku, reporting i kontrolu ze strany zaměstnavatele. Jaké jsou z pohledu problematicky lidských zdrojů výhody a nevýhody najímání pracovníků, kteří pracují na dálku?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.