Zkoušeli jste hledat talenty na Twitteru?

Ilustrační snímek

Velcí zaměstnavatelé již dnes běžně používají sociální sítě pro nábor zaměstnanců. Jejich oddělení HR se inspirovala u kolegů z marketingu a snaží se hledat zajímavé talenty především na LinkedInu. Podle serveru Entrepereneur.com však rychle sílí i trend náboru prostřednictvím Twitteru. I tato sociální síť má totiž velký potenciál z hlediska hledání a prověřování potenciálních zaměstnanců. Jeho největší výhody pro zaměstnavatele jsou:

1. Můžete oslovit své fanoušky

Na klasických pracovních portálech oslovujete velké množství lidí, kteří aktivně hledají práci. Když však zveřejníte pracovní nabídku na Twitteru, oslovíte lidi, kteří se zajímají o vaši firmu, i když aktuálně práci mají.

2. Můžete požádat o „retweetnutí“

„Retweetování“ funguje na Twitteru stejně dobře jako „lajkování“ na Facebooku. Když slušně požádáte svou komunitu, vyhoví vám. Podmínkou je však zajímavý a relevantní obsah vašeho tweetu s nabídkou práce.

3. Můžete se dozvědět více než na LinkedInu

Informace, které o sobě uživatelé sdílejí na Twitteru, jsou uprostřed mezi příliš osobním obsahem na Facebooku a uhlazeným profesionálním obsahem na LinkedInu. Dozvíte se zde více o jejich osobnosti a zájmech a nemusíte ani číst nic dlouhého. Zprávy na Twitteru mají jak známo pouze 140 znaků.

Máte i vy zkušenosti s využitím Twitteru pro nábor zaměstnanců? Rádi si je přečteme ve vašich komentářích.

-kk-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com