10 důvodů pro lepší firemní kulturu

Vytisknout

Proč se na seznamech neoblíbenějších zaměstnavatelů, nejlepších poskytovatelů zákaznických služeb a nejziskovějších firem ve svém oboru objevují stále tytéž společnosti? Profesoři Harvard Business School Jim Heskett a Earl Sasser vysvětlují ve své nové knize The Ownership Quotient, že odpovědí je silná, přizpůsobivá kultura, která podporuje inovace, produktivitu a pocit vlastnictví mezi zaměstnanci i zákazníky. Jak ale mohou manažeři takovou kulturu vytvořit? A proč by se o to měli snažit? -…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace