3 chyby řízení práce na dálku

Vytisknout

Uvažujete-li o tom, že svým zaměstnancům umožníte alespoň částečně pracovat na dálku, je třeba zvážit určité rizikové faktory. Článek upozorňuje na základní chyby, kterým byste se měli vyhnout při vytváření politiky práce na dálku.- Příliš obecná a vágní pravidla. Při vytváření pravidel práce na dálku je stěžejní jasně a specificky formulovat, co očekáváte. Pokud například chcete, aby zaměstnanci pracující na dálku byli kdispozici na telefonu vurčitém čase, specifikujte jim tento čas a ujistěte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace