4 kroky k úspěšné týmové komunikaci

Týmovou komunikaci lze zlepšovat celou řadou způsobů. Článek popisuje ty nejzákladnější.

- Závazek vůči komunikaci. Bez tohoto kroku nemůže týmová spolupráce fungovat úspěšně. Zvláště zdůraznit je jej třeba v rámci programového prohlášení firmy a firemních cílů.

- Plán. Sestavte plán, který shrne firemní filozofii komunikace spolu s tipy a metodami pro efektivní komunikaci.

- Různé metody. Mezi nejpopulárnější komunikační nástroje patří e-mail. Existují však i další elektronické nástroje, například sociální média. Zároveň je třeba mít na paměti, že elektronická komunikace nemusí být vhodná ve všech situacích a nenahrazuje komunikaci tváří v tvář. Určité informace lze také sdělovat pomocí newsletterů, nástěnek apod.

- Komunikace mezi týmy. Komunikace není zásadní jen mezi členy jednotlivých týmů, ale i mezi samotnými týmy. Pořádejte každoroční setkání celé firmy k diskusi o rolích a úspěších zaměstnanců a pracovních týmů. Je to dobrá příležitost pro teambuilding.

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Tools