5 měkkých dovedností manažerů, díky nimž jsou zaměstnanci šťastnější

Udržet si kvalitní zaměstnance a vytěžit z nich maximum co se týče jejich pracovního potenciálu je jedním z hlavních úkolů manažera. Z hlediska lidských zdrojů je potom vztah zaměstnance k nejbližšímu přímému nadřízenému zcela zásadním faktorem v loajalitě zaměstnance vůči firmě, v jeho pracovním nasazení a především v pravděpodobnosti, že bude potenciálně hledat nové uplatnění někde jinde. Vztah vedoucího s pracovníkem přitom může být jednoduše vylepšen tím, že daný manažer trochu zapracuje na svých soft skills, tedy měkkých dovednostech. Zde je pět měkkých dovedností na straně vedoucího, které jsou zásadní v zajištění spokojenosti a loajality jeho podřízených.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace