5 pilířů silné zaměstnavatelské značky

Ilustrační snímek

Zaměstnavatelská značka ukazuje veřejnosti, co znamená pracovat pro danou firmu. Firmě slouží k tomu, aby dokázala získat nejlepší možné talenty pro své volné pozice. Silnou zaměstnavatelskou značku, která z firem dělá tzv. Zaměstnavatele první volby, vytváří pět základních předpokladů. Ty shrnul server CareerBuilder.com.

1. Atraktivita pro potenciální uchazeče o zaměstnání

Při oslovování vycházejte vždy z cílové skupiny, požadavky se budou lišit na základě jejich věku a životní situace.

2. Autenticita

Značka by měla odrážet skutečnou pracovní zkušenost ve firmě. Pokud tomu tak nebude, veřejnosti to dlouho skryto nezůstane.

3. Důvěra ve značku

Všichni zaměstnanci bez ohledu na postavení ve firmě by jí měli věřit. Znamená to propojení značky s prací lídrů a manažerských očekávání se zaměstnaneckými.

4. Jedinečnost

Značka by měla odrážet to, čím zaměstnavatel je, i to, čím není. Nejde o to, snažit se napodobit jiné silné značky, ale ukázat, co vás činí jedinečnými.

5. Konzistentnost

Každý branding musí být konzistentní, aby mohl být efektivní. Uchazeč o zaměstnání by měl mít z vaší firmy stejný pocit, ať se s ní setká prostřednictvím jakéhokoli kanálu.  

-kk-

Zdroj: CareerBuilder - největší americký portál s nabídkami zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje CareerBuilder