6 kroků k partnerství HR a managementu

Vytisknout

Současný vývoj HR odráží stále větší důraz na to, aby lidské zdroje nebyly „policií“ svých organizací, ale jejich obchodními partnery. Americká HR manažerka a konzultantka Heather Breenová se proto pokusila shrnout základní kroky pro HR k získání pozice byznys partnera. Popisuje je v šesti doporučeních:

Nabídněte podporu

Manažeři jsou vytížení soustředěním na produktivitu a čísla. Nemají čas na hodnocení výkonnosti, disciplinární záležitosti apod. Zde je proto na vás, abyste nabídli trénink, radu a pomoc.

Buďte mistry interní komunikace

Lidé potřebují slyšet tutéž zprávu vícekrát a prostřednictvím více kanálů, aby ji mohli vstřebat. Úkolem HR je proto předávat zaměstnancům konzistentní sdělení, aby si každý mohl dělat svou práci.

Vytvářejte a poskytujte školení

Pomáhejte zaměstnancům, aby mohli být lepší v tom, co dělají. Patří sem iniciativy v oblasti leadershipu, rozvíjení dovedností pro budování týmů, manažerské techniky, školení v oblasti diverzity či compliance.

Mějte otevřené dveře

Když zaměstnanci budou vědět, že za vámi mohou přijít a vy odložíte, to , co právě děláte, abyste jim pomohli s jejich problémem, získáte větší důvěru a loajalitu k organizaci.

Sledujte best practices

Není nic špatného na tom, následovat ty nejlepší. Sledováním best practices z jiných firem můžete své organizaci ušetřit čas, úsilí i peníze.

Budujte strategii organizace

Každodenní HR praxe je důležitá a nezbytná, partnerem organizace vás však udělá až zapojení do strategického plánování a leadershipu.

-kk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace