Ambice měnit a zlepšovat mají hlavně mladí lidé

Vytisknout

Inovativní zaměstnance je třeba odměňovat tak, aby se posílila jejich loajalita. Člověk zdola přináší nápad na zlepšení jen z vlastního pohledu. Když zjistí, že mu chybějí informace, měl by se snažit je získat a rozvíjet návrh dál.

Představte si, že po dokončení školy nebo ještě dříve si najdete práci ve vysněné společnosti. Jako člověku bez praxe vám přidělí práci v call centru, kde máte dennodenně vysvětlovat rozzuřeným klientům, proč výrobek vaší společnosti nefunguje. Po roce práce přesně víte, jaké jsou nejčastější nedostatky výrobků, které dodáváte. Řeknete to šéfovi, ale ten vás neposlouchá. Jdete za ním s konkrétním návrhem na zlepšení, ale opět vás odmítne.

Pokud není o vaše strategie zájem, můžete je použít u konkurence. Na pohovoru na lepší a jinou práci můžete své studie předložit jako důkaz, že o své práci přemýšlíte a že vás zajímá. Hned také bude jasné, proč jste z předchozího zaměstnání odešli – důvodem byly slabé příležitosti na postup.

Lidí, kteří by z tohoto důvodu opouštěli zaměstnaní však moc není, většina se spokojí s tím, že dělá svou práci a udělá, co se řekne. Takoví vydrží na jednom místě bez problémů několik let.

Ambice věci měnit a zlepšovat mají hlavně mladí lidé. Ti se nebojí dát najevo své názory a dokonce ani samostatných projektů a jejich prosazování. Neodradí je, že je v prvních chvílích nikdo neposlouchá, jsou dostatečně trpěliví a draví, aby svůj návrh prosadili.

-pk-
Zdroj: Sme.sk - zpravodajský server slovenského deníku SME
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sme.sk
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace