Budovat značku může jen lidský kapitál

Společnosti dnes stále hledají způsoby, jak posílit své značky a nabízet zákazníkům nové a přínosné zkušenosti. Je tu ale také snižování stavů, takže se mnoho z nich ptá, jak mohou zákazníkům i nadále nabízet srovnatelné služby. Odpovědí není nic jiného než efektivní řízení lidského kapitálu. Důležité je přilákat a zachovat si talentované a produktivní zaměstnance, kteří dokáží udělat to, co by jiní museli dělat ve větším počtu.

Častou chybou vrcholového managementu bývá soustředění se na efektivitu provozu a rentabilitu nákladů na úkor budování značky. Nejhorší je pak to, když se vůdci společnosti chovají naprosto opačným způsobem než tím, o kterém hovoří v souvislosti se značkou jako o důležitém. Značka vytváří jakousi osobnost právě na základě osob, které ji zastupují.

**Datum vydání:** XI/2003
Zdroj: Destination CRM - americký sever věnovaný CRM a KM
Zobrazit přehled článků ze zdroje Destination CRM