Práce v kancelářích typu open space má svá pro i proti. Zatímco někteří vyzdvihují větší efektivitu týmové práce, jiní hovoří o ztrátě soukromí. Jedním z problémů je například to, že většina lidí se po určitém čase začne ke svým kolegům chovat s menším respektem, než tomu bylo na začátku. Výsledkem jsou menší či větší konflikty a ztráta produktivity všech. Připomeňme si tedy s pomocí serveru Workopolis.com základní pravidla chování v otevřených kancelářích.
-  
Neřešte před ostatními své osobní záležitosti a nezmiňujte důvěrné informace.
 -  
Nevstupujte do kójí svých kolegů, aniž byste se předem zeptali, zda můžete vyrušovat.
 -  
Nekřičte na kolegy přes kóje ostatních. Použijte telefon, e-mail nebo vlastní nohy.
 -  
Nepoužívejte hlasitý odposlech na telefonu a vypněte si zvuk na počítači.
 -  
Dejte ostatním jasně najevo, kdy nechcete být rušeni. Stačí pár jednoduchých cedulí.
 -  
Naučte se uklízet. Uvědomte si, že všichni vidí nepořádek na vašem stole.
 -  
Potřebujete-li naprostý klid, investujte do kvalitních sluchátek.
 -  
Chcete-li si pustit rádio, ujistěte se, že to nikomu nevadí.
 -  
Seďte zády ke vchodu do místnosti. Pokud to není možné, nastavte stěny své kóje tak, aby vás nerušili vstupující lidé.
 -  
Nejezte u stolu, zvláště když máte v oblibě aromatická jídla.
 
-kk-