Desatero ohleduplného chování v open space

Ilustrační snímek

Práce v kancelářích typu open space má svá pro i proti. Zatímco někteří vyzdvihují větší efektivitu týmové práce, jiní hovoří o ztrátě soukromí. Jedním z problémů je například to, že většina lidí se po určitém čase začne ke svým kolegům chovat s menším respektem, než tomu bylo na začátku. Výsledkem jsou menší či větší konflikty a ztráta produktivity všech. Připomeňme si tedy s pomocí serveru Workopolis.com základní pravidla chování v otevřených kancelářích.

  1. Neřešte před ostatními své osobní záležitosti a nezmiňujte důvěrné informace.

  2. Nevstupujte do kójí svých kolegů, aniž byste se předem zeptali, zda můžete vyrušovat.

  3. Nekřičte na kolegy přes kóje ostatních. Použijte telefon, e-mail nebo vlastní nohy.

  4. Nepoužívejte hlasitý odposlech na telefonu a vypněte si zvuk na počítači.

  5. Dejte ostatním jasně najevo, kdy nechcete být rušeni. Stačí pár jednoduchých cedulí.

  6. Naučte se uklízet. Uvědomte si, že všichni vidí nepořádek na vašem stole.

  7. Potřebujete-li naprostý klid, investujte do kvalitních sluchátek.

  8. Chcete-li si pustit rádio, ujistěte se, že to nikomu nevadí.

  9. Seďte zády ke vchodu do místnosti. Pokud to není možné, nastavte stěny své kóje tak, aby vás nerušili vstupující lidé.

  10. Nejezte u stolu, zvláště když máte v oblibě aromatická jídla.

-kk-

Zdroj: Workopolis - kanadský pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workopolis