Deset zvyků, které u vás mají nadřízení rádi

Každý nadřízený chce zaměstnance, kteří budou dělat dobře svoji práci. Zde je několik tipů, jak být  v oblibě:

- Komunikujte, komunikujte, komunikujte. Obzvlášť na začátku vztahu. Je také vhodné se přímo zeptat, zda dáváte příliš informací nebo naopak málo.

- Reagujte na to, co říká. Nadřízení ocení aktivní naslouchání. Když budete žádáni, abyste něco udělali, nebo vám bude řečeno, jak vylepšit vaši práci, dejte vědět, že jste to zaregistrovali.

- Spolupracujte. Když má váš nadřízený nápad, reagujte na něj konstruktivním způsobem, namísto okamžitého házení klacků pod nohy.

- Budujte vztahy. Pokud si dokážete vybudovat dobré vztahy se zákazníkem, ať už v rámci firmy nebo mimo ni, bude díky tomu váš šéf vypadat dobře.

- Snažte se mu porozumět. Je váš šéf někdo, kdo chce znát každou podrobnost, nebo má „hlavu v oblacích“? Osobnost vašeho nadřízeného je pro váš vztah velmi důležitá. Stejně zásadní je pochopit a respektovat, co od zaměstnanců očekává.

- Respektujte jeho rozmary. Například, pokud vám opakovaně říká, že nemá rád, když ho někdo hned po ránu vyrušuje, nespěchejte do jeho kanceláře s novým projektem hned, jak se objeví v práci.

- Očekávejte požadavky. Po čase byste měli být schopni odhadnout, jaké informace bude chtít, než schválí například objednávku. Pokud tyto věci dodáte „bez říkání“, budete hvězda.

- Přemýšlejte o úroveň výš. I když děláte „jen svou práci“, berte v potaz, že když manažeři zvažují, kdo si zaslouží povýšení, hledají lidi, kteří chápou věci z jejich pohledu.

- Buďte otevřeni novým způsobům práce. Když přijde váš nadřízený s novým nápadem, který se vám hned nezamlouvá, zkuste to namísto okamžitě odmítavého postoje probrat rozumným a „dospělým“ způsobem.

- Buďte angažovaní. Když se budete dohadovat nad každým požadavkem, který váš nadřízený vznese, není to dobrá strategie, stejně jako když jen pokrčíte rameny a odsouhlasíte vše, co vám bude nařízeno.   

-av-

Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje HotJobs.com