Komunikace základ obchodu

Prezident společnosti Microsoft pro Asii, Sanjay Mirchandani, se domnívá, že nejlepší nápady vymyslí lidé pracující v terénu, při každodenním kontaktu s klienty. Vytvořil proto vlastní manažerskou filozofii na podporu komunikace se svými zaměstnanci. Na první pohled to může znít jednoduše, jeho zaměstnanci jsou však rozptýleni od Indie po Austrálii.

Sanjay Mirchandani je každý den k dispozici svým osmdesáti manažerům prostřednictvím aplikace **Instant Messenger** pro on-line komunikaci. Sedmdesát procent svého času tráví na cestách, polovinu z toho přitom věnuje komunikaci se zaměstnanci. Se zaměstnanci, kteří mají problémy se zákazníky například snídá nebo hovoří v rámci speciálně zavedených půlhodinových schůzek ve svém nabitém programu. Jeho filozofie spočívá v budování vztahů, které nelze v oblasti obchodu opomenout.

**Datum vydání:** I/2004
Zdroj: Career Journal Asia - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru v Asii
Zobrazit přehled článků ze zdroje Career Journal Asia