Lidské zdroje a obchodní značka

Vytisknout

I když se na první pohled může zdát, že oddělení lidských zdrojů nemá s budováním příslušné obchodní značky moc společného, opak je pravdou. Spousta firem nabízí prakticky tytéž produkty, značka je tedy tím, co přináší konkurenční výhodu a zaměstnanci pak tím, co spoluvytváří značku. Firemní strategii pro budování značky je tedy třeba spojit se strategií rozvoje lidských zdrojů. Prvním krokem je v tomto smyslu vývoj značkového chování. Oddělení lidských zdrojů musí být schopna identifikovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace