Nebojte se řešit, že máte špatného šéfa

Špatní šéfové trápili společnosti a zaměstnance vždycky. Nyní ale nastává změna v tom, že zaměstnanci jsou více ochotní jednat se špatným vedením.

Nicméně, ještě v tom nejsou zaměstnanci tak dobří, proto mnohdy jednají nešikovně. Jak tedy řešit problém s nadřízeným, když je ve firmě vážený?

Pokud je problém akutní, měli byste ho také akutně řešit. Čím dříve, tím lépe. Nebojte se ani toho, že šéf má za sebou náročné schůzky a několik lidí už ho naštvalo. Můžete ho vy naštvat ještě víc?

Je v zájmu šéfa, aby vaše problémy vyřešil nebo tomu alespoň pomohl. Pokud se několik dní nebude nic dít, dejte šéfovi druhou šanci a jděte za ním znova. Stůjte si za svým.

Pokud máte pocit, že je se šéfem problém, zkuste si udělat jistou evidenci. Pište si, kdy s vámi komunikuje a jak, a hlavně zda dává odezvu na vaše výkony. Zapisujte si všechny konfliktní situace. Na základě toho pak můžete udělat analýzu a řešit špatné vedení více a s pověřenými lidmi.

Ředit problém s vedením nebo problém vedení není nikdy snadné. Ale pokud bude k problému přistupovat poctivě a konstruktivně, tak by se mělo vše vyjasnit.

-pk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek