Nespokojený zaměstnanec, který nemá co dělat

Nespokojený zaměstnanec, který nemá co dělat

Zaměstnanci, kteří mají málo práce jsou méně spokojení než ti, kteří jsou zavaleni úkoly. K tomuto zjištění dospěla studie mezinárodní konzultantské společnosti Sirota Consulting. Nejspokojenější jsou pochopitelně zaměstnanci, jejichž vytížení je přiměřené.

Průzkumu, který probíhal v letech 1998 až 2003, se zúčastnilo 800 000 zaměstnanců z 61 organizací po celém světě. Přetížení zaměstnanci znamenají pro své zaměstnavatele zvýšené náklady. Zvážit je však třeba také to, zda není nákladnější nudící se pracovní síla a hledat způsoby rozdělování rovnoměrného množství práce za účelem dosažení produktivity, morálky a snížení fluktuace zaměstnanců.

-kk-

**Datum vydání:** XII/2004

Zdroj: SIROTA
Zobrazit přehled článků ze zdroje SIROTA