Parťáci

Každý člověk si přeje splnit v zaměstnání svůj úkol. K tomu se vždy hodí, pokud vám někdo může pomoci. Proto je dobré, pokud máte v zaměstnání přátelské vztahy s vašimi spolupracovníky. Zde je pár rad pro to, jak si takové vztahy v zaměstnání vytvořit:
1. Dobrá komunikace vytváří základ pro kvalitní pracovní vztahy. Proto je nutné, abyste si s vašimi kolegy vzájemně naslouchali.
2. Zacházejte s ostatními jako se sobě rovnými. Nehledě na postavení ve firmě dbejte na to, abyste ke všem přistupovali jako k sobě rovným.
3. Buďte profesionální. Nikdy nehovořte o záležitostech druhých lidí za jejich zády.
4. Snažte se strávit nějaký čas se svými kolegy.
5. Pokud pracujete na nějaké společné práci, snažte se vyvinout co největší úsilí.
6. Snažte se o kompromisy.
7. Dodržujte to, co jste slíbili. Pokud jste slíbili, že něco uděláte, udělejte to.
8. Buďte spojencem ostatních. Podporujte ostatní v jejich práci.
9. Jednejte s ostatními čestně a rovně.
-kh-

Zdroj: About HR - část amerického portálu About.com pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje About HR