Přispět na charitu ano, ale...

Vytisknout

Vánoce jsou dobou, kdy firmy přispívají na charitativní účely. Dobrý úmysl se však může minout účinkem, nechají-li se podvést falešnými charitativními organizacemi, nemluvě o ztrátě peněz. Článek radí, jak postupovat, než se rozhodnete přispět na dobrou věc. - Uvědomte si, že slova typu veteráni" v názvech organizací sama o sobě negarantují, že se vaše peníze skutečně dostanou k potřebným. - Charitativní organizaci si předem prověřte. Podvodné organizace mohou používat podobné názvy, razítka…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace