Rok 2015 v korporátní komunikaci: Nejdůležitější trendy (2/3)

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Korporace se snaží přiblížit lidem, a proto nechávají upřímné a autentické zaměstnance šířit komentáře všude tam, kde mohou prospět marketingu a náboru. Zaměstnanci a jejich názory se tak stávají klíčovou složkou úsilí mnoha oddělení. Můžeme očekávat, že se bude stále více investovat do komunikace. Přináší to snížená rizika.

Více svobody pro zaměstnance

Trendem je dávat zaměstnancům mnohem více svobody na sociálních médiích. Jak jsme již v psali v první části článku, společnosti stále více spoléhají na své zaměstnance, kteří fungují jako ambasadoři značky. To znamená, že počet zaměstnavatelů, kteří blokují přístup na sociální média, začne brzy klesat.

Externí pracovní síla: Hranice interní komunikace se posouvají

Interní? To v roce 2015 a následujících letech bude přestávat stačit. Komunikace s dodavatelským řetězcem, obchodními partnery a distributory, to vše se stane pro úspěch byznysu nezbytným. Manažeři interní komunikace budou muset stále častěji podporovat své lídry v tom, aby mohli ovlivňovat organizaci v širokém pojetí. Logistika, obchodní zástupci, zprostředkovatelé, pracovníci z těchto oblastí se stanou důležitou cílovou skupinou pro týmy interní komunikace. Toto rozšíření se stane realitou v mnoha firmách.

Klíčovou kvalifikací bude digitální gramotnost

Specialisté interní komunikace budou muset být těmi prvními, kdo využije nové, nezavedené služby a technologie digitálního pracoviště. Hranice mezi interní a externí komunikací se přitom bude stále stírat. Podívejme se, jak LinkedIn a další služby dobře slouží oběma. Nábor těch správných zaměstnanců se stále ztěžuje a specialisté interní komunikace pro ně musí zpracovávat a připravovat zábavné a chytlavé příležitosti.

Celkově to bude rok plný výzev

Profesionálové v oblasti interní komunikace budou muset fungovat v podmínkách připomínajících start-up. Budou pracovat s omezenějšími zdroji, čelit nejistotám a neustále hodnotit a přebírat nové trendy. Omezené rozpočty a přijetí pečlivě spočítaných rizik, to se stane realitou každého specialisty v této oblasti.

-jk-

Zdroj: Simply-communicate.com - britský server věnovaný interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje Simply-communicate.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace