Teleworking: nová pravidla hry

Lidé využívají možnosti práce z domova z různých důvodů. Obvykle se chtějí zbavit protivného zvonění telefonů a neustálého vyrušování ze strany spolupracovníků, chtějí být pány svého času.

Teleworking však může být v některých případech spíše omezující, a to jak pro samotné zaměstnance, tak i pro jejich vedoucí pracovníky. Zaměstnanci často nemají potřebnou sebekázeň a nechají se rozptylovat domácími povinnostmi a ostatními členy rodiny. Někdy se také neumí vyrovnat se samotou a tichem, které se kolem nich náhle objevilo.

Manažeři si stěžují na nepřítomnost pracovníků tehdy, když je potřeba realizovat nějaké školení nebo osobní vedení, které se nedá dělat dálkově. Zaměstnanec, který se rozhodne pro práci z domova, by si měl rozdělit povinnosti, které se musí udělat v kanceláři a které lze dokončit doma.

**Datum vydání:** II/2002
Zdroj: Career Journal - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru
Zobrazit přehled článků ze zdroje Career Journal