V těžké době nezapomínejte komunikovat

Firmám bojujícím o přežití v nelehké ekonomické době se často stává, že zapomínají komunikovat se zaměstnanci. To však může mít nepříjemné důsledky. Článek proto shrnuje několik tipů, jak komunikovat se zaměstnanci právě v těžkých dobách.

- Neskrývejte vedení. Viditelnost a dostupnost manažerů by naopak měla posílit.

- Zastavte nejistotu způsobenou mlčením. Mlčení vede pouze k šíření fám a ty pak k nedůvěře.

- Uznejte zvýšený tlak. Zaměstnanci dávají přednost tomu, aby jim manažer řekl, že přesně neví, co bude dělat, ale bude je pravidelně informovat.

- Buďte přiměřeně optimističtí. Zaujměte proaktivní postoj ke krizi. S optimismem to není třeba přehánět, udržujte si však pozitivní přístup.

- Udržujte kontakt se vzdálenými zaměstnanci. Zaměstnanci pracující v terénu nebo na jiných místech mimo firmu se mohou cítit izolovaní a nejistí ohledně své budoucnosti.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com