Víte, co si o vás myslí ředitel firmy?

Asi byste byli překvapeni, kdybyste věděli, co si o vás myslí ředitel firmy. Více méně mají za to, že jako náboráři disponujete téměř magickou mocí. Také jsou přesvědčeni:

- Že znáte a reagujete na firemní priority. Někdy je to co nejrychlejší nábor, jindy přijímání absolutních špiček a občas nulová náborová aktivita. Priority se mohou rychle měnit a ředitel očekává, že to víte a jste připraveni adekvátně reagovat.

- Že máte mentalitu investora. Váš ředitel musí přemýšlet jako investor a dělat často nepopulární volby, které dají investorům jistotu. Zaměřuje se na firemní procesy a nalézání úsporných cest. Navíc se domnívá, že uvažujete a jednáte stejným způsobem. Je pak přirozeně zmatený, když požadujete nákladné nástroje, aniž byste ukázali, jak podpoří zisky nebo vnímání investora. Zaměřte se proto na úspory a prezentujte své požadavky jako způsob, jak uspořit nebo snížit potřebu pro podpůrný personál. Nebo předveďte, jak se systém sám v průběhu času zaplatí.

- Že podporujete kvalitu. Každý ředitel, se kterým se autor setkal, věří a podporuje kvalitu. A pravděpodobně předpokládá, že i vy na ni kladete důraz a stavíte si vlastní laťky. Ptali jste se například sami sebe, jak podle vás vypadá prvotřídní a bezchybný náborový proces?

- Že víte, jak zapadáte do celkové strategie. Ředitelé předpokládají, že všechna oddělení vědí, jak přispívat k „celkovému obrázku“.  

Přestože může být uklidňující vědět, že o vás ředitelé smýšlí pozitivněji, než jste předpokládali, musíte si takový kontinuální respekt zasloužit kvalitní komunikací a pozorností.

 -av-

Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net